9/01/2015

Biała sukienka, czarne zakolanówki i torebka listonoszka

Kiedy byłam małą dziewczynką, jak niemal każde dziecko kochałam wakacje, ale po wielu tygodniach beztroskiego wypoczynku, z coraz większą ekscytacją oczekiwałam na początek września. Szczególnie uwielbiałam moment, kiedy wraz z mamą wybierałam się na zakupy, podczas których z zapałem kompletowałam swoją wyprawkę szkolną. Wybrać zeszyt z Kubusiem Puchatkiem, a może jednak z Myszką Miki? Do dziś pamiętam zapach plasteliny, kruchość kredek bambino i wieczory, podczas których z ciekawością kartkowałam kolorowe podręczniki pełne tajemnej wiedzy. Teraz pozostały mi tylko wspomnienia, które zainspirowały mnie do stworzenia poniższej stylizacji. Zestaw składający się z białej gładkiej sukienki i zakolanówek bez wątpienia przypomina strój uczennicy. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)

English version:
When I was a little girl, like almost every child I loved summer, but after many weeks of relaxation, with growing excitement I waited at the beginning of September. Especially I loved the moment when I walked with my mom to the paper shop. Select a notebook with Winnie the Pooh, or Mickey Mouse? I still remember the smell of plasticine, colored pencils and evenings, when I was looking through books full of secret knowledge. These memories inspired me to create this outfit. My set which consists of a simple white dress from Sheinside.com and black over knee socks looks like a schoolgirl uniform.




















Biała rozkloszowana sukienka - Sheinside.com
Czarna torebka listonoszka Choies.com
Czarne zakolanówki - Arafeel.com
Czarne skórzane czółenka na platformie - Embis
 Zegarek DanielWellington.com
Perłowe kolczyki - Apart

22 comments:

  1. pięknie wyglądasz, cudowna sukienka:)

    ReplyDelete
  2. This outfit is SOO cute and you're really pretty as always ! xoxo

    http://notanotherbrickinthewall99.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  3. Wyglądasz zjawiskowo! przepięknie, grzecznie ale seksownie :)
    poklikałam, mogłabyś kliknąc u mnie w ten link: goo.gl/XKJRrE
    i w tym poście? http://www.fashionelja.pl/2015/08/pastel-jumpsuit.html
    zapraszam też na najnowszy post :)

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  4. Super wyglądasz i ile zdjęć! Podoba mi się :)
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  5. Wzorowa stylizacja!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ale dziewczynka! uroczo, ale też seksownie. cudnie! :*

    ReplyDelete
  7. I had a recient dream of my school days long ago. Oh how pretty the school girls looked. I miss those days so much. Now you appear just in time. So pretty. So sexy. I especially like your over the knee socks. Wow.

    OldMan in USA

    ReplyDelete
  8. Jak uczennica, ale z filmów dla dorosłych :p co nie oznacza ze brzydko, bo bardzo seksownie :)

    ReplyDelete
  9. Absolutely adorable!! Overknees is definitely a wonderful idea! You make very popular! Even I have bought for me a pair of overknees, and I really enjoy wearing them!

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładna biała sukienka oraz kontrastujące z nią czarne zakolanówki i szpilki :-)

    ReplyDelete
  11. Świetny zestaw, nic dodać, nic ująć :)

    ReplyDelete
  12. Jesteś śliczna, ale zakolanówki już nie. Są straszne! rajstopy były lepsze, i to najlepiej nie kryjące.
    mrcn

    ReplyDelete
  13. Wygládasz niesamowicie! Wiecej takich look-ów!

    ReplyDelete
  14. Mówił ci już ktoś że wyglądasz niesamowicie seksownie ? Obłędna stylizacja, pewnie wielu facetów nie mogło się napatrzeć. A moje zakolanówki kurzą się w szafie, zmotywowałaś mnie zeby zrobić z nich użytek ;))
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. с книгой образ супер!

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)